Ενημέρωση Επιβατικού Κοινού

Αγαπητοί πέλατες,

Η ΚΤΕΛ Αχαΐας Α.Ε,, σας ευχαριστεί για την προτίμηση και εμπιστοσύνη και σας ενημερώνει πως παρά το μεγάλο οικονομικό κόστος που επωμίζεται ως συνέπεια της πανδημίας (αναστολή της λειτουργίας της για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο, πληρότητα θέσεων 50% το μήνα Μάιο, πάγια έξοδα) έχει επαναφέρει αρκετά ημερήσια δρομολόγια για την εξυπηρέτηση σας.

Σας διαβεβαιώνουμε επίσης πως θα συνεχίσουμε, στο βαθμό του εφικτού, και παρότι δεν λαμβάνουμε καμία κρατική επιδότηση (ούτε ποτέ λαμβάναμε), το μεταφορικό μας έργο για όσο περισσότερους προορισμούς γίνεται, ελπίζοντας πως σύντομα η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί και πως θα επιστρέψει η κανονικότητα και στις οδικές μεταφορές.

Αυτή την στιγμή η εταιρία λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο για την εξυπηρέτηση, κατά το δυνατόν, του επιβατικού κοινού σε μια περίοδο κατά την οποία η απώλεια εσόδων έχει αγγίξει το 95%.

Πρακτικά μιλώντας, τα λεωφορεία μετακινούν επιβάτες χωρίς να βγάζουν κέρδος, αντιθέτως είναι παθητικά όσον αφορά την οικονομική τους δραστηριότητα. Αυτό το κάνουμε με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε εσάς τους επιβάτες μας όταν, οποιαδήποτε άλλη εταιρία υπό αυτές τις συνθήκες, θα είχε αναστείλει την λειτουργία της.

Και πάλι σας ευχαριστούμε, ζητάμε την υπομονή και την κατανόηση σας και ελπίζουμε, όπως και εμείς φυσικά το επιθυμούμε, να επαναφέρουμε όλα τα δρομολόγια το συντομότερο δυνατό.

Με εκτίμηση,

ΚΤΕΛ Αχαΐας Α.Ε.